Informujemy, że ta witryna korzysta z plików cookies. W każdej chwili możesz dostosować ustawienia dla plików cookies w swojej przeglądarce. Wiem zamknij.
Strona główna  ·  O firmie  ·  Autobusy  ·  Bankowozy  ·  Karetki  ·  Pojazdy specjalne  ·  Pojazdy wojskowe  ·  Projekty  ·  Pojazdy na sprzedaż  ·  Rekrutacja  ·  Kontakt

City Smile CS10E

 

Dane podstawowe

 

Ilość miejsc całkowita

83 + 1

Siedzące

24+1

Stojące

59

Masa własna z klimatyzacją

11500kg

DMC

18000kg

Rozstaw osi

4700mm

Zwis przedni/tylni

2300/3000

Kąt natarcia/zejścia

7/7 o

Układ drzwi

1-2-2

 

 

 

Silnik elektryczny TAM 1052C6B o mocy 120 kW chłodzony cieczą.

Całkowita pojemność baterii 230kWh zapewnia zasięg około 240km.

·         Ładowanie szybkie - 1h przy natężeniu 250A

·         Ładowanie wolne -  do 8h + ok 1h na zbalansowanie baterii.

·         Ładowanie awaryjne (gdy baterie są całkowiecie rozładowane) do 10h.

·         Oś przednia ZF RL75 EC (niezależna)

·         Oś tylna portalowa ZF AVN 132/80 – napędowa

·         Zawieszenie przednie: 2 miechy powietrzne i 2 amortyzatory

·         Zawieszenie tylne: 4 miechy powietrzne i 4 amortyzatory

·         Kontrola zawieszenia ECAS II z funkcją przyklęku (ok. 80 mm)

·         Koła 275/70 R22,5

·         System sterowania przekładnia kierownicza ZF 8098 (hydrauliczna)

·         Hamulce Knorr – dwuobwodowy pneumatyczny układ hamulcowy; hamulce tarczowe na obu osiach

·         Systemy EBS, ASR, kontrola zużycia klocków hamulcowych (Wabco)

·         Elektronika 24 V Can-BUS system, akumulatory 2x 225 Ah

 

 

 

Nadwozie samonośne:

Całkowicie niska podłoga, wykonane ze stali odpornej na korozję (1.4003) wysokość wejść we wszystkich drzwiach 320 mm

w drugich drzwiach rampa inwalidy rozkładana ręcznie (w opcji rampa elektryczna)

 

Poszycie zewnętrzne:

panele DIBOND, szyby boczne pojedyncze (opcja podwójne)

 

Poszycie wewnętrzne:

- ściany boczne – laminat

- sufit – laminat

 

Dodatkowe informacje

Podłoga wodoodporna, sklejka o grubości 12 mm, wykończona bardzo trwałą poliuretanową wykładziną antypoślizgową natryskową w kolorze szarym (może być czyszczona mechanicznie), żółty kolor w przestrzeni przy wejściach. Drzwi otwierane do wewnątrz lub odskokowo-przesuwne, pneumatyczne drzwi z funkcją „rewersowania”; drzwi blokowane automatycznie przy prędkości min. 3 km/h, szerokość czynna wszystkich drzwi min. 1200 mm..

 

Pojazd wyposażony w specjalnie zaprojektowany system grzania / chłodzenia zarówno przedziału pasażerskiego celem zapewnienia komfortu podróżowania, jak i przedziału napędowego (baterii i silnika) zapewniając im najlepsze warunki do pracy, a przez to dłuższy okres eksploatacji. Pojazd poza standardowym grzaniem elektrycznym może być wyposażony w system grzania olejowego dla uzyskania lepszej wydajności grzewczej przedziału pasażerskiego przy bardzo niskich temperaturach zewnętrznych.

 

Asynchroniczny silnik elektryczny zlokalizowany jest wzdłuż osi pojazdu za tylną osią napędową (T-drive) lub po lewej stronie pojazdu.

Baterie zlokalizowane są częściowo w tylnej części pojazdu (za tylną osią), częściowo po bokach pojazdu pod siedzeniami pasażerów.

Celem uzyskania jak największego zasięgu wszystkie elektryczne urządzenia pokładowe zostały starannie dobrane z uwzględnieniem ich energooszczędności.  Zastosowano nawet nowoczesne oświetlenie LED spotykane do tej pory tylko w bardzo drogich limuzynach uznanych producentów.

 


   

Copyright by AMZ-KUTNO S.A.
Strona główna  ·  O firmie  ·  Autobusy  ·  Bankowozy  ·  Karetki  ·  Pojazdy specjalne  ·  Pojazdy wojskowe  ·  Projekty  ·  Pojazdy na sprzedaż  ·  Rekrutacja  ·  Kontakt